Mediraty

LISTA ZABIEGÓW

Labioplastyka

Labioplastyka,

czyli korekcja rozmiaru i kształtu warg sromowych

Duży rozmiar, asymetria czy deformacja warg sromowych to problem wielu kobiet. Potencjalnych przyczyn może być wiele. Niektóre mają charakter wrodzony, inne wynikają z przebiegu porodu, przeprowadzonych zabiegów chirurgicznych, a nawet zażywania hormonów. Warto zaznaczyć, że asymetrie i deformacje w tej okolicy mogą być nie tylko przyczyną kompleksów, ale i powodować dyskomfort fizyczny. Narażają też na częste infekcje w sferze intymnej oraz pogorszenie jakości życia seksualnego. W takich przypadkach pomóc może ginekologia estetyczna. Labioplastyka, czyli laserowa lub chirurgiczna korekcja warg sromowych, jest w stanie całkowicie zlikwidować przyczynę problemów. To usługa pozwalająca odzyskać komfort życia. Labioplastyka stanowi skuteczne rozwiązanie. W razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu. Ginekologia estetyczna to dziedzina, która szanuje potrzeby kobiet. Zapraszamy na zabieg labioplastyki w Olsztynie, a także Panie z okolicznych miejscowości, jak Biskupiec czy Ostróda.

Wskazania do zabiegu:

• deformacje, przerost, asymetria warg sromowych,
  • ból i dyskomfort związany z anatomią warg sromowych,
  • nawracające infekcje związane z anatomią warg sromowych,
  • pogorszenie doznań seksualnych,
  • chęć poprawy estetyki miejsc intymnych

Zalety:

• cięcie laserowe minimalizuje krwawienie podczas zabiegu,
  • zabieg przeprowadzony jest w znieczuleniu miejscowym,
  • laser stymuluje produkcję kolagenu, co prowadzi do zwiększonej elastyczności leczonej tkanki

Często Zadawane Pytania

Jakich efektów możesz się spodziewać?
    Jak to działa?
    Jak wygląda zabieg?
    Ile kosztuje zabieg?

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ?

ZADZWOŃ

(+48) 89 307 03 20

Zastanawiasz się nad innymi aspektami zabiegu? Masz inne nurtujące Cię pytania? Nie czekaj, zadzwoń do nas.

Najwyższy standard usług z zakresu ginekologii estetycznej w Olsztynie

Labioplastyka, czyli plastyka okolic krocza, jest zabiegiem, który może przynieść pacjentce większy komfort na wielu płaszczyznach. Nierówności w budowie anatomicznej warg sromowych mogą bowiem być przyczyną wielu problemów i dolegliwości – we współżyciu, uprawianiu niektórych sportów (takich jak jazda na rowerze czy jazda konna), a nawet w codziennych, zwykłych czynnościach. Otarcia, świąd, podrażnienia w tej okolicy nie tylko wiążą się z dyskomfortem, ale i mogą prowadzić do nawracających infekcji intymnych. W końcu nie bez znaczenia dla wielu kobiet jest również estetyka tych okolic. Niezależnie od przyczyny podjęcia leczenia, labioplastyka jest zabiegiem, który stanowi pomoc w wielu kwestiach. Zapraszamy do naszej kliniki w Olsztynie, czynnej także w soboty.

Labioplastyka w Olsztynie

Labioplastyka to zabieg przeprowadzany w naszym gabinecie w Olsztynie wyłącznie przez doświadczonego lekarza, który holistycznie podchodzi do opieki nad każdym pacjentem. Ta opieka obejmuje nie tylko dokładny wywiad i wizytę kwalifikacyjną, ale i stały dostęp do lekarza przez cały okres rekonwalescencji. W BClinique uważamy, że poczucie bezpieczeństwa, tak samo, jak potrzeba poszanowania prywatności i maksymalny komfort podczas zabiegów, jest jednym z podstawowych filarów usług z zakresu medycyny estetycznej. Labioplastyka w Olsztynie? Zapraszamy!

Ginekologia estetyczna Olsztyn

Ginekologia estetyczna to ważny dział w BClinique w Olsztynie. Uważamy, że zdrowie intymne oraz satysfakcja z życia seksualnego nigdy nie powinny być bagatelizowane, jako ważna część życia każdego z nas. Mając to na uwadze, labioplastyka z pewnością jest zabiegiem, którego wykonanie często może decydować o lepszej jakości codziennego życia pacjenta. Podczas operacji, specjaliści ginekologii estetycznej nie tylko usuwają defekty, wykonują także modelowanie, by nadać wargom sromowym pożądany kształt. Zapraszamy na pierwsze spotkanie, podczas którego lekarz przeprowadzi niezbędną kwalifikację i odpowie na wszystkie pytania dotyczące tego zabiegu.